Fullständigt onormal

God morgon!


Satt och fundera på en sak
- folks beteende!!
Men jag ska inte tråka ut er med tråkiga människor, dess udda beteende och mitt tycke om dem.
Jag återkommer om det.
Jag ska göra en film eller skriva en bok.
Kanske göra en teater av det hela..
Äsh, vi får c.

Igår - öh ?

Va på Öster igår och drack (hör och hämpa) två kannor kaffe, NÄÄ inte ensam, men tre fulla koppar kaffe!
GOTT å Helt otroligt!


å... en banan.
Jag måste ha en banan!
Tarmsug.

Vad är ditt beroende?
Min lista e lång å lortig.

Jag har aldrig påstått att jag e riktigt riktig.
Jag är fullständigt onormal.
Hjärta av is och en kropp av gele...

Tack å Hej
Nicotin sugen mupp




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0