Gina *tårar*

Idag va jag me om en annorlunda/udda upplevelse...
Det kom ett ungt par + en mamma för att kolla på lägenheten.
Dom gullade me Vilja, blev fasinerad av akvariumet och kikade omkring på lägenheten.
Tjejen i sällskapet stannade upp och kollade på fotorna på hyllan...
Pekade och sa
"Å Gina!"
Jag bara vände mig om och stirrade på människan och fråga -VA?
Samtidigt som det snurra i skallen så reste sig håret på mig...*ryyysning*

Jag var tvungen att sätta mig på soffkanten...
Hon berättade att hon pratat med mig för flera år sen och att hon hade ett kull syskon till Gina.
Och hon bara kände igen Gina!!
Hennes tik levde inte heller - ingen utan Ginas kull syskon lever :(
Gina föddes 011117
Helt otroligt!!!

  ♥    ♥    ♥ 

Då var tårarna nära!!
|älskade vovve - saknar dej|

Kommentarer
Postat av: Heléne

Hon va sååååå söt!

2008-03-15 @ 22:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0