Helt slut....

Helt Färdig.
Full fart hela dagen och jag e utpumpad på ork.
Det börja me besök från Helga.
Tog och snabb piss me doggsen å hon (hennes egna ord) Tappade Chicko...
alltså tappade kopplet - då stelnade blodet i ådrorna och hjärtat stanna.
Så liksom förmiddan va ju hemsk redan där.
Sen ringde det på dörren - två st ville kika på akvariumet.
(dom hade aldrig haft ett akvarium , så vi skrämde dom lite och dom backade ur)
Min Pelle e ju iallafall inte vilken Fisk som hellst!!
I samma Veva kommer kille som åkt från Sundsvall på morgonen och ville köpa två av mina malar.
Som vi hade håvat in efter många om & men..
Akvariumet såg ut som en krigszon!
Men han va mäkta imponerad över mina Fiskar
*stolt*

Nu har Cicci precis lämnat Ahill.
Ett akvarium med tillbehör rikare :)
Hon mumlade nått om att hon alltid varit sugen på ett akvarium så vi grävde fram ett till henne.
Ett akvarium mindre att flytta
-skönt-

Fick en tjockis tröjja av Helga idag..
Tack!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0