Inge roligt nu

Det är varken lätt eller roligt nu.
Vi var till Lidl för att köpa godis och jag kan knappt stå upp i kön..
Hänger på Bine som ett mongo..
är så trött , vill bara hem.
Är det nånting jag hatar så är det att spy.
När jag var ung och dum och intog nått slags alkohol så spydde jag alltid
- breved ett träd (gärna en björk) ,och någon fick stå med mig hela tiden.
En av anledningarna till att alkohol inte är min grejj..
Sist jag spydde va Midsommar förra året - efter en idiotisk blanding av skumma grejjer.
Jag tillbringade större delen av midsommarafton med en spypåse i ansiktet.

Men nu, är jag i en period då jag spyr.
I morse när älskling kom hem från promenad med Chocko satt jag framför toaletten med tårar i ögonen och bara hatade livet.
Krampa - Spydde!
Att spy är ju en nära döden upplevelse. Man slutar ju i stort sett andas - man kvävs ju.


"nicofree choice"
Så nu ska man tappert försöka sluta snusa oxå!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0