Inget drömläge

Ingen dans på rosor, alltså!
Egentligen inte ett dugg roligt!
Jag har längat så efter att vara gravid - men ack vad jag får på fingrarna nu...
Det är inte så roligt som man kan tänka sig...
Alla håller ögonen på en - man får inte göra nånting.
"Du är gravid, ta´t lungt!"
Igår spydde jag i slasken ... mysigt
Jag har inte njutit av en kopp kaffe på evigheter.
Inte rökt en cigg på en hel evighet.
Får inte äta vad jag vill heller...
Man är ständigt nervös att något ska gå fel.
Man känner efter och tänker.. man läser om allt...
Och får för sig att det är "det" jag har...


Acsh - det går nog över -
Jag älskar min fru och våran lille

Nu ska vi till sjukhuset och kolla läget efter en hel helgs blödande...
Hjärtat i halsgropen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0