Jag är nervklen

  ≡     ≡   

Hunden på bild ovan skänkes! - till bättre behövande
Hon har rätt fina tänder - tror att det bor gubbar i kuddden - Är riktigt duktig på att vara dryg.
Äter som en häst - Tigger fint vid bordet - Går inte ut om det regnar - Är rädd för mörkret.
Äter kanin bajs - Jagar katter - jagar fisk i akvarium...
Detta stjärnskott skänkes till icke nervklen person och bättre behövande ....

Sant va denna vovve retat gall febern på mig i helgen...
Hon är bara sååååå dryg på mig!
Å är jag sur på henne sitter hon på andra sidan soffan eller i fotöljen å TOKSTIRRAR ut mig.
Å tittar ja på henne kommer "koögona" fram och hon tittar bort oskyldigt.
Så Ful!!!!

Igår va ja soffliggande hela dagen. Det suger!
Drack inge kaffe på hela dagen. Fick en så Vidrig huvuvdvärk på kvällen - halv 9 fick ja en kopp kaffe och värken försvann direkt.
Tänk va svag man är för koffein egentligen!


♥ Sabine de-Jonge


Makes peaple talk

Kommentarer
Postat av: Heléne

Ett byte kanske? Jag tar terriern om du tar mina 2 personlighetsstörda pälslingar som livnär sig på tapet:)

2008-03-17 @ 22:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0