Mitt liv me hund

Åååååå tänkte ja skulle lära Vilja sattyg idag.
Skit stolt började jag med "vem är bäst"
Men duuuuuuuuummmmmmma hund...
I hennes öron har ALLA kommandon eller ord som kommer från mig bara två betydelser.
SITTA eller LIGGA!
( man ser hur det lyser STOLT i hennes skelögda ögon när hon tappert försöker sitta och ligga ihopp på att nått utav dom är riktigt)

Vad jag än säger, så blir hon så till sig att hon måste ju pröva allt hon kan
*harkel*
Sitt å Ligg!
Jag tror seriöst att hon åkt på en hjärnblödning för hon e hemsk.
Helt nollställd!

Jag ger Upp!!
Hunden kan sitt å ligg!!
StorT det!!



Kommentarer
Postat av: emma

HAR NI GLÖMT TÄVLINGEN?,MIN TÄVLING
foto tävlingen för hund och kattägare

Eftersom jag stängt ner bägge tävlingarna för hundägare.
Så kommer en ny chans.
Det är en foto tävling.
SKICKA ERA BILDER TILL DEN HÄR MEJLEN
[email protected]

2008-03-08 @ 14:41:29
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: Elina

Underbara hundar ;)
fin layou du har btw

2008-03-08 @ 14:41:47
URL: http://eliinag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0