Nisse?

Vadå överbliven blogg!¿
Ska jag sparka ner dig från soffan-
det e mitt bästa försvar nu mera.
Hihihi

Ja har inte mycket att skriva egentligen.
Om jag inte skulle Vräka ur mig massa secret stuff =)
Men vi skippar det...

Igår låg ja på soffan och älskling gjorde mat ..
När det va ett jävla liv här utanför-
Lät som brynäs hemma match på våran baksida..
Vi kikade ut och där stod 4-6 poliser med vapnen dragna och skrek åt en kille att han skulle lägga sig..
Jag ville bara ropa
-Nissee, e det du??
Men vi höll oss lite mer i bakgrunden.

Kommentarer
Postat av: Heléne

Ha ha ha! Jag passar väl på o retas när jag vet att jag hinner springa ifrån dig med tanke på att du inte tar dig upp ur soffan:p

2008-03-26 @ 10:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0