Piller Torsken på marknaden

Tufft att vara sjukskriven i dessa dagar.
Försäkringskassan är på mig som en hök.
Dom ringde nyss efter det senare intyget jag skickade in och frågesatte om jag inte kunna jobba!
-Tro mig, vill inget hellre..
Men jag får inte!
Jag får ju köra en bra övertalning för att hålla mig "utskriven och inte inlagd" varje dag.

Förr i "världen" när jag va hemma med taskig rygg och knaprade piller va det inte sån här koll...(måååånad ut pch månad in)
Då gick man till läkarn - fick dom pills man önskade (önskelistan var lång och välformulerad - varje piller hade sin verkan och allt visste man)
-
Har du ont i ryggen idag får du ingen läkarhjälp - å absolut inge smärtstillande.
Du får kontakta en sjukgymnast som tittar på din rygg...
Och där efter kanske ett läkarbesök och pills...

Nää, OM du har PAIN idag? - gäller det att ha kanon kontakt på svarta marknaden.
Där tjärnar dom storkovan på pillerknarkare....

Jag har mitt smärtstillande ja!!
Uppdelat i Sprutor! - mooohaaaa-
Ska vi dela....???



-:10:-

Kommentarer
Postat av: Heléne

Ha ha ha:) Ska du öppna eget;)

2008-03-06 @ 12:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0