Retas inte

Idag flippa jag...
Ursinnig!

Länge längat efter en pizza - Take Away , så klart!
När vi kommer dit va det bara vi där..
Beställde våran pizza (totalt 120kr)och satte oss.
Väntade, Väntade, Väntade...
Till slut gick Bine fram och skulle fråga va f** pizzan va...
Pizzan låg där... utanför den där ugnen som rullar...
På sidan står dom och pratar...
Jag blir skit sur - går fram till disken å plingar på klockan där å säger till tjejen att pizzan börjar bli liiiiite kall.
Hon blev mest rädd - hade nog TOTALT glömt bort oss...
Hon kommer snabbt ut med pizzan - Slizad ( i ojämna slize )
PIZZAN E KALL!
Jag betala 120 spänn för det här, väste jag till henne som blev nervös och ville bjuda på en sallad...
VA?? - EN SALLAD .. Du skojjar!
Jag äter här för jag vill ha en VARM pizza....

Bine ville bara försvinna och mummlade nått om att detta va sista gången vi skulle äta ute.
Hahaha - men älskling...
När jag är hungrig, vill jag ha Mat. Varm Mat . Snabbt!!
Borde du ha lärt dig nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0