Värsta hjärtattacken

Sitter med en kopp kaffe och gör ett tappert försök -
samma som alla mornar och förmiddagar -
jag försöker!
Men det smakar rutten bäverbajs i munnen!!
Jag älskar kaffe -
eller älskade tydligen.
Men inte så att jag lär mig - Nä!
Jag försöker varje da....
BLÄ!!!!

Satt precis och fundera lite -
Det finns ingenting som jag saknar i mitt liv.
(Inga Bigideal iallafall - har ett vidrig sug på STRATOS och leverbiff...)
Men nu snackar vi inte mat :/
Jag har allt jag velat ha,
Den bästa familjen.
Dom bästa vännerna..
En helt underbart liv tammefjan!!
Ok -det där stora huset vid slutet av vägen fattas mig fortfarande.
Men vi är på väg dit oxå!


Återkommer med mer rappakallja...
Ska skvallra en stund på msn =)

Kommentarer
Postat av: Guldbarn

Ush kaffe är inget gott alls

2008-03-08 @ 11:21:02
URL: http://guldbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0