1 Maj

Det tar emot att starta datorn, men vädret suger och älskling sover.

Igår var det 30 April - Hollands Nationalsdag |Grattis Farfar|
Idag 1 maj .. å samma sak hände idag som 1 januari i år...
Vilja jagade gamla raketer.. Hon tror att det e massa pinnar som nån lämnat och rusar dit och börjar leka..
Tokiga Terrier
Som tur är Vilja helt oberörd av smällarna, men stackars Chicko spenderade kvällen under sängen.
Och jag tycker alla jävla raketer är så onördiga..


Jag jobbade igår oxå.
Det blir bättre när jag börjar jobba 100%, nu är jag mest förvirrad bara.
Men 100% from nästa vecka..
Jag höll ju på att missa tåget igår igen.. GAAH!
Jag hade ju liksom koll på läget när jag gick till kontoret. Kollade hela tiden bakåt och memorerade vägen.
Men minnet sviker ju ibland + att Peter ritade en karta till mig...
Den var inte fin eller rätt för målet dvs tågstationen flyttade han hur som hellst på den där kartan... opålitligt! =)

Hämtade nyckeln till nya lägenheten igår..
Så nu e´re dax.
Jag och älskling börjar lite lätt i dag och fortsätter med vagn i morgon - då vi har bärhjälp!

När jag och Bine var förlovade
tyckte jag att det var jätte skönt att vara ensam en stund
Nu när vi är gifta är den ännu skönare...


Moohaa... jag tillbringar för mycket av min ledighet framför TVn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0