40kg?

Äntligen helt klar i Ahill...
Gjorde det absolut sista idá!

Jag är så trött i magen. H*n lever om så himla mycket så jag blir alldeles slut.
Och när h*n lever omkring så blir jag sååååå hungrig..
Så när jag känner hur det börjas där inne är det bara sekunder innan en riktigt hunger känsla faller in.
Oxå är vi inte riktigt överenns om när det e dax för vila...
När jag skulle försöka slumra in på tåget hem idag ville h*n nått annat..
Kändes som jag svalt fem kattungar som lekte med ett varsitt garnnystan i magen...
Gah!
Min chef gjorde en uträkning åt mig igår - enligt hans uträkning kommer jag gå upp 40kg tills Oktober.
Men det går jag inte riktigt med på...
Jag ska försöka förhandla om det =)

Strejken e över - det betyder besök hos barnmorskan...

Bine på arbetsintervju - hoppas my love!!

Therese....
trött
längar efter helg
älskar sin Sabine...

Återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0