Efterlängad löningshelg

Natten va väldigt orolig - det resulterade i att jag vaknade 06:32..
Mitt tåg går 06:28..
Räkna själv!
Så ja jobba hemmifrån idag. Men när jag gör det så ditter jag så illa i kökssoffan att jag får så ont...

Sanessa var hos veterinären i morse, så hon är fortfarande extremt sur och extra groggy.
Hon rakades och blev behandlad mot öroninflamation. Hjärtat!!

Nu har vi varit och handlat.
En ryggräck, en kalender, en tjockisklänning och två par skor.
Och massa krafs på IKEA... som älskling bygger ihop just nu...

Morgondagen kommer bestå av en droppe sovmorgon, en loppmarknads runda, och en liten sväng att kika på husvagnar....


Annars så e det lugnt...

Kaffe dax!

Fru Säljes - med tillhörande Dammsugare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0