Flyttstäda

I morse bestämde jag och älskling för att "bara vara" en söndag som denna.
Soffan och TVn.
Tills Helga ringde -
hon böna, bad och tjatade att vi skulle åka till Ahill å måla och flyttstäda klart.
Bine strejade regält och bestämt då hon hade en vilodag.
Men jag kände mig rastlös och pigg och tyckte det var en rätt bra idé.
Mötte upp henne i Ahill å målade och städade på..
Så gott som klart nu.
-Tusen tack för hjälpen-
Vi avslutade dagen med kebab å strips - hemma gjort så klart...
Kanon gott!

Malin har precis varit här och druckit kaffe.
Alltid lika överbeskyddande mot mig :)
Det är faktiskt varken dödligt eller farligt att vara gravid !! ( värre för dom närmaste mistänker jag )

Nu är denna helgen slut å dax att ställa larmet på kl igen.

Älskar dej min ängel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0