Go´morron

Det e tur att solen kliver upp före mig...
Trots att ja klev upp 10 i 5..
Älskling e sjuk, så hon har legat å snora hela natten, mitt enda lugn va Wallander - Talbok på mp3.
Som hon helt plötsligt va å fingra på å stängde av...
-Ja trodde du sov....
I det här oväsent! - Höj volymen istället.
Somnade till sist...

I går kväll låg vi som dom flesta andra kvällar (& gravida) kände på magen.
Och Bine kände bebis för 1a gången.
Jag har vell uppfattat att det är nånting där inne iallafall (DAAAAAA) No shit sherlook!
bortsätt från mitt pissiga humör, min kraftiga viktuppgång, illamående och kroniska trötthet, mitt ovanliga sug efter mat (jordgubbar) och massa annat tjaffs som händer me kroppen!

Nä, nu ska jag göra det sista innan bussen...

Älskar dej! /Sherlook!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0