På Verkligt!!

Helt plötsligt blev allt en verklighet..
Att det i själva verket finns ett liv där inne..
Ett under!
Fotografierna som hänger på kylskåpet e kanske inget konstverk eller framtida studentfoto..
men det e våran bebis...♥
Känns lite oroväckande med tanke på vilket stjärntecken h*n beräkas komma...
Vågar som personer är ju fruktansvärt omtänksamma men "rörliga", många bollar i luften och gärna på en gång, lite små förvirrade men alltid glada.


Nu ska jag invänta fru och gänget som kommer från Sthlm
och en hel dag hos tatueraren...
Jag e faktiskt inte ett dugg avis - jag klarar å står över denna gång.
Min kropp får utstå tillräckligt...

Men motiven väntar jag ivrigt på att få se...

Tjock tjej!



Kommentarer
Postat av: vanessa

grattis till könet! (om man kan säga så) kan inte förstå hur det känns, men det måste vara helt galet bra! :)
hoppas ni trivs i nya lyan, vi har en present till er som inte blivit lämnad än. den har legat ett bra tag här nu.. ni ska få den, kaffe?

2008-05-09 @ 21:41:55
URL: http://vanessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0