Tandläkar tider?!

Gah!
Ett tandläkar besök är nu ett faktum...
Inget speciellt har inträffat - inga plötsliga tandlossningar el dyl utan jag har bara kommit till insikt.
Att nu är det dax!

Jag å älskling sov länge ida... till nio.... Skönt...
Sen packade jag upp dom sista kläderna efter flytten - som har varit nerpackade pga platsbrist..
men efter besöket på IKEA igår köpt vi lite förvarings grejjs.

Loppis =) Mys!
Bine tycker fortfarande att det är liiite obehagligt så hon håller sig gärna i mittgången å kladdar inte mycket på grejjerna...
Saker går bra, men tyg - Nää!!
IKEA, Valbo....

Tacos... Den bästa helgen!

Nu ska jag över till Otto...


Kommentarer
Postat av: guzmania

Hörde att de skulle bli billigare att gå dit efter semestern... ;)

2008-05-24 @ 20:32:01
URL: http://guzmania.blogg.se
Postat av: Cicci

Thanx för att du gick ut med terriern :P

2008-05-25 @ 12:56:24
Postat av: Heléne

Vi har blivit lurade! D blir svindyrt efter Juli! Va va d jag sa!:)

2008-05-25 @ 13:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0