Vi vet!!!

Veckan börjar bra...
Vaknade lite tidigt eftersom jag skulle "vidarebefodra" sommar däcken till Kangoon..
Däcken som jag tidigare i vintras råkade kana in i en trottoar med... men men sånt händer ju dock..

Jag jobbar hemmifrån idag ... Sitter i endast en tshirt... Så jag tror Linda uppskattar att ja e hemma då=)
Nää, jag jobbar hemme eftersom vi hade ett ultraljud idag...

Weeee!!♥
Vilken känsla!
Vilken liten underbar varelse som växer i mig..
Vi frågade om hon kunna se könet på bebisen..
Och hon frågade flera ggr om vi var säkra på att vi ville veta...
Och både Bine och jag svarade.
-Ja, för familjefridens skull...
Eftersom vi dagligen hamnar i en diskution om vad könet är...
Nu vet vi!
En av oss blev lite gladare än den andra - med ett stort YES där inne under Ultraljudet!!
Hive Five!!
Och hon räknade ut lite mer exkakta födelsedatum...
Precis samma datum som vi räknat ut...
Härligt - Kanon!!

Ska vi fira, älskling?
Med jordgubbar??


Kommentarer
Postat av: Camilla [ G l o s s y ]

åh vad gott med jordgubbar :P ha en bra dag! :)

2008-05-05 @ 12:19:56
URL: http://millaans.blogg.se
Postat av: bebisnoja.blogg.se

vad blir det för en liten bebbe? Pojk eller flicka?

2008-05-05 @ 18:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0