-Finbesök

WoW
Jag är verkligen varken tokig eller galen
- ingen amningspsykos, ingen amninghjärna som många vill kunna skylla på.
Jag är inte ensam om att uppfattat våran inneboende och dess närvarande.
Hade finbesök och trevligt samtal idag som verkligen bekfäftade mina upplevelser och vissa Udda, rent av vidriga tankar jag haft.
Fick verkligen rysningar idag när vi pratade om det...
Och när jag ringde Bine för att berätta om "luciatåget" blev hon alldeles till sig av iver och höll med om samma känsla..
Och mitt i samtalet hände en lite små udda grejj som säkert går att ge en naturlig förklaring på som tex taskiga batterier..
Men jag höll på att bajsa på mig och frågade om jag fick flytta hem till dom =)
Nog pratat om spöken ...
Ska kunna sova och bo här oxå...

Fick en skit fin bärsele oxå . TUSEN TACK!
Den va skit fin å kanon bra.
Nu bliré bära av...

Jag ska inreda ballkongen... Vart börjar man??
Ljuskrona och gardiner tillåbörja med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0