Äckel Antik

Lördag, lördag, lördag...
Vad händer en dag som denna?
Jo, vi börjar dagen med ett besök på Äckel Antik som Bine kallar det...
Vi andra känner igen det under namnet Loppis
Med hennes bakterier/bacill skräck trodde jag aldrig jag skulle få med henne på Loppis, men det funkar och hon föreslår det själv numera...
Botad?
- Nää.. långt ifrån, men på bättringsväg!

Nu ligger Mileja i babysittern och ler åt omgivningen, just nu mot databordet.
Sötnos!
Hon växer så fort.. är jätte stabil i nacken och har blivit en riktigt tjockis.
Tiden går så himla fort, hon är mer än sex veckor ..
hon var så liten när hon föddes och nu, en riktigt tjockis...

Jag har ca 5-8kg till min idealvikt...Snart så!
Just nu känner jag mig som en michelingubbe med punka..
Skinnet är inte riktigt där det ska ännu och det finns lite för mycket av det..
Men med tanke på hur STOOR mage jag hade så har den försvunnit bra.
Och jag trodde verkligen jag skulle klarar mig från bristningar i huden, och jag gjorde det, fram till vecka 36.. (typ)
Dvs två veckor innan hon föddes...
Dom kom fort... under en natt.
Ja ja... i utbyte fick jag världens finaste dotter...
Hade kunnat förlorat båda mina ben för hennes skull så vad gör några bristningar..
älskar dej du goa

Kommentarer
Postat av: Botte

varför har du inte min blogg utlagd för med dom andras?????:D hahahahahaha

2008-11-09 @ 03:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0