Bearbetar...

Mileja sov med mig i natt oxå - vi bearbetar den framtida förflyttningen till hennes egen säng.
Just nu är vi inne på den delen att vi pratar om det...
Det räcker med att hon sover i sin säng en stund på dagen.
Till o börja me.

Gårdagen spårade ur...å jag förlora :/
Jaja.. Jag hade alldeles för mycket tid över för Mileja sov i stort sett hela dagen.
Det slutade i utmaningar åt höger å vänster, den ena värre än den andra.
Sen blev det kollage... 
Flera stycken gick igenom sina gamla fotoalbum för att hitta dom värsta korten på mig...

Nu inväntar ja vapendragaren för kaffesällskap..

Snart ska vi knäppa julkort på M, fattas bara en liten luva!
Ner på stan och kika lite...

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0