Brustet Hjärta

Brustet Hjärta...
Buuuhuuu

Vi var ner på stan,invigning av bocken...
Vi stog en bit bort så jag fick inte se Titti, men höra..
Dom skulle ha fyrverkerier, så vi var beredda på att gå hem igen.
På vägen hem en bit bort, vid busshållsplatsen står en IDIOT med hund.
Redan vi första smällen från fyrverkerierna sätter han igång och tokskäller av rädsla..
Gah!!!
Detta går jag och retar upp mig på... Stackars hund... Jävla människa..
Smällarna blir bara högre och intensivare...
Hela min dag blev förstörd pga denna upplevelse - Fittiga, lortiga jävla ego människor...
Vid GDG möter vi en man med en barnvagn som kommer springades,
Han stannar vid oss och frågar
" - Har ni sett en hund, hon slet sig när fyrverkeriet började....!!" 
AJ - där verkligen högg det i mitt bröst... mitt härta brast...
Vi gick en vända efter mannen som sprang vidare, vi letade en stund efter denna svarta spets..
Jag lider verkligen med dessa människor!!

Vi kunna inte göra mer... Hoppas bara att allt slutade bra... och att dom hittade sin hund...
- ber till gudarna - ¿
Jag ville bara hem och krama om Vilja, som var hemma i lugn och ro..
Jag skulle egentligen vilja gå upp och krama Hector oxå, men jag tror grannen skulle tycka jag var väldigt konstig då...



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0