Det spökar faktiskt!

jaa..
Bättre en snus i munnen än en i röven ¿

Igår höll det på att hända -  det som bara händer andra idioter, som vi andra utsätts för... Hänger ni mer?
Det började brinna i våran mickro... Eller i innehåller som Bine höll på att mickra!
Jag som tycker det är obehagligt att bo så här nära folk med tanke på brandrisken och allt...
Man vet ju inte vad det bor för idioter i samma trappa..
Hmmm... igår va det vi som var idioterna i trappan :/
Eller inte ja - Bine ... På mina order...
Hon skulle mickra en handduk till mig.. eller Mileja som badade...
Den va lite för stor och *poooofffff*
Opps...

Idag fick vi våra misstankar bekfräftade... att vi har besök i lägenheten.
La´Familja som bodde här innan har oxå känt det...
Fram med kameran ikväll igen och smyga omkring.... '
Men det är oftast när jag är i köket - som nån går i hallen..
Idag såg/kände jag en skugga...
eftersom allt går så snabbt så hinner man inte reagera på vad man egentligen såg..
Eller kände..
Eller tyckte man såg...
Man kan ju liksom inte titta igen för då är det ju ingenting där..
Jajja, allt kan hända här... idag tappade jag bort en katt i garderoben.. så ingenting är omöjligt!

Tänk att det är onsdag idag IGEN - veckorna går fortare nu när Efterlyst är redan på onsdagar.. kortare veckor liksom!
Härliga härliga veckodag =)

Idag har jag rensat kläder IGEN :/ Jag vill inte att hon växer så ... Buuuu...
Nu är det dax att gå ner en låda till en storlek större!
Min lilla hamsterunge =)


Jag är sååå duktigt - håller strikt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0