Du är för fet för vad du äter

Jag kollade på du är för fet för vad du äter igår.
Sara Löfgren...
Hade inte hon tribals på armarna sist ¿?
Hjälp mig - vem av alla dessa Idol, Fame människor.. hade stora Tribals på armarna..
Jag var 100 på att det var Sara...men tydligen inte... Lama tatueringar hade hon iallafall..
Men blev ruggit läcker efter 8 veckor med tjocka Anna Skipper...
Men 8 veckor skulle inte hjälpa mig... Efter 16 veckor skulle Anna få komma och skälla på mig, om det mesta...
Typ kaffe intag...
Efter ytterligare 16 veckor hade hon fått rädda sitt eget ryckte med en att betala en fettsugning på mig.. prislappen på en fettsugning är 30000kr
Undra om ja ska ringa Skipper?

Nu ska jag klä på gobiten, koppla vovven och ta en långis...

Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0