Endast Tomten e vaken

Jaaa, tidigt,ja vet...
Mileja väckte mig 04:25 med sparkar och sprattel...Efter att hon bökat om en stund så somna hon om, dock inte jag..
Orättvist...
Jag samlade på mig 2st 4benta för att dom skulle få behålla friden i sovrummet..
Jag satte mig med en kopp kaffe och läste nyheterna...
Och vad ser ja...
Det jag fruktar mest - i det huset vi bodde i sist...
http://arbetarbladet.se/nyheter/gavle/1.264545
Och jag är inte förvånad - bara väntat...
Det var sånt "spring" i det huset , ungar som rökte överallt osv...
Tack och lov bor vi i ett bättre hus nu...
Jaaa, hur gör man vid ett sånt tillfälle???

Igår va jag utan kaffe´, dracke en kopp kaffe´ på morgonen men sen inge mer..
När Bine kom hem klarade hon av exakt 35 minuter hemma innan hon väste iväg till ICA för att inhandla kaffe´.
Jag blir kanske lite jobbig och lite påfrestande utan kaffe´. - dock inte märkbart tycker jag!
Tack älskling =)

Idag ska M vaccineras!
Och enligt hörsägen så kan dom bli febriga efter vaccination. Men jag ska vara välförberedd ...
Dock sket sig det med sömnen då, men det ska jag nog överleva...

Boström ska komma och baka idag, så jag måste röja upp i köket och städa...
Nu...radio... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0