Häktad

Jaaa, det hade kunnat hända igår.. Efterson jag lydde Helgas Skit råd..
-Allt går inte ut på att blogga!!
Bara för att hon tyckte att det skulle vara värt att ta en bild för...
Som höll på att kunna kosta mig böter och fängesle =)
Nja , så dramatisk var det kanske inte, men eftersom Helga var inblandad kan allt hända.

"dom vill att jag ska tabba mig så ni kan häkta mig - advokaten släpper mig"

Jaja, helgen - första advent !!
Har egentligen massa måsten att gö, men jag viiiill åka och handla oxå...
Vi får se vad dagen bjuder på....

Veckans kommentar är ju Boström
(hon skäller på Vilja .....)
-Antagligen går du och lägger dig eller .....

Ordet hon skulle använda var - Antingen!
Vi blev nästan osams en sväng om vad som va rätt och fel...
Hon använde en livslina och ringde en vän - mamma...
1-0 till mig!!!

Kommentarer
Postat av: Helga

Jag tyckte d va en tokbra idé:D

2008-11-29 @ 22:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0