Ingen Vanlig onsdag

Va ju på BVC idag...
Dom har ett fint sätt att snoka på...
Gissar att dom fösöker komma fram till om man lider av nån depression av nå slag..
Fick svara på 10 olika frågor,
typ om jag gråter av olycka, tycker att allt som går illa är mitt fel, om jag vill skada mig själv...
osv...
Vi kom fram till att jag är väldigt lugn och lycklig...
Jag hade inte behöft svara på 10 frågor för att komma fram till det...
Jag är Glad, jag är lugn och Jävligt lycklig....
Och ruggit stolt över min gogris... kan man vara annat än lycklig då??

Onsdag idag... men jag har inte samma glöd som andra onsdagar...
Det kommer skita sig ikväll...
Insider... Jag kommer inte kunna kolla på det...
Det handlar om.... jag kan inte ens skriva det :(
Och OM jag tittar på det... då kommer jag garanterat hamna i en depression .... Jag kommer ligga vaken och vara arg, ledsen och känna mig hjälplös..
Och Insider är ju kända för sina starka program.
Gah... jag är klyven om jag ska utsätta mig för att kolla :/...
kommer må ärtsoppa efter!!!

Buuuu... sug på Robert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0