Lullar runt

Kärringbestyr...
Vill göra så mycket, MÅSTE göra ännu mera..
Alla måsten suger.. Jag måste städa, helst nu, eller idag, ikväll - hinner jag i morgon?!
Eller ska jag ignorera allt och skylla på ett totalt kaos här hemma?

Boström vakna nyss upp ur sin dvala - satt å yrade en stund å jag mutade henne med godis så nu sover hon igen =)
Hon är en riktigt syndare!

Jag håller på å provar massa nytt staff... kanske kommer gilla det =)
Vi får se...

Namnfesten? I januari, februari, mars?
Ingen bråska antar ja...
Jag ska suga lite till på den frågan och klura ut nått riktigt bra och roligt!

Hon är så fin när hon ligger där i sin säng och brottas med sin snutte filt..


Kommentarer
Postat av: elin

MEN STOOOOOOOOOOPP, gud vilken sot bebis! jag vill vara med!

2008-11-05 @ 17:56:23
URL: http://elinedgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0