Matintag

Go´morron..
Fick sova till halv 9 idag... Sweet.. Boström försökt tappert väcka mig med smstrackassering...
men misslyckades..

Igår var det full fart.
Helga å Cicci va här på förmiddan sen kom Boström...
Hann med typ nada igår, men vad gör det ;)
Sen kom älskling hem med gotta ... jammie!

Jag har problem, stora problem :/
Med mat!
Nu har verkligen min kräsenhet tagit över... gjorde kött i förrgår... men kunna verkligen inte äta skiten..
Igår blev det torsk - samma sak där.. Fy Fan!!
Jag är så less på mat...
Ifredags så slutade jag med min mag medicin och sen dess har jag varit konstant hungrig.
Jag äter - 5 minuter senare är jag hungrig igen, ännu hungrigare!
Det suger i min mage...
-Magkatarr¿
Förmodligen.
Konstant hungrig med less på mat!
Problem!




 


Nu ska jag klä på mig goa unge och ta en promenad...
Det är inge fel på hennes matintag iallafall!!



Kommentarer
Postat av: Ronny

JANSSONS..

vad vore livet utan Janssons frestelse :)

Testa gör iordning det med lite hemgjorda köttbullar o prinskorv.

Kom sen inte o säg att mat är äckligt ;)

Vi åt det igår o MUMS va godis det va.

2008-11-12 @ 13:04:18
Postat av: Becca

Jag skulle nog tipsa om nåt med fullkorn,då känner man sig iaf mätt längre.

Funkar inte ens leverbiff längre?:S

Kylling då?

Nu börjar ju jag bli hungrig av att tänka på mat:)

Hoppas du hittar nåt iaf.

2008-11-12 @ 13:47:28
URL: http://rebeqita.blogg.se/
Postat av: Helga

Oj va stor hon såg ut på bilden! Så där stor va hon inte igår:D

Vi kan ju alltid prova en buffe vid löning;)

2008-11-12 @ 14:24:34
URL: http://helenehelga.blogg.se/
Postat av: Tessa

Alltså ärligt...

Sötare flickbäbis får man nog leta efter! =)



Hehe! Vore konstigt om du inte blir mätt på buffeérna ni brukar ha ;-P

Å andra sidan, så va du ju less på mat totalt..

Så kanske inte hjälper d heller? =/

2008-11-12 @ 21:30:46
Postat av: malinsmix.blogg.se

Strlk 56 och 62 är de. Hur mår din lilltjej? ammas hon eller ersättning? vår pojk e lite förstoppad av ersättningen. trist. Hoppas han inte har ont i magen iaf.

2008-11-13 @ 11:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0