Mitt liv idá

Riktigt pissigt..men men.. Thats life, tydligen!

Min vackra sov till halv 10 idag.. Underbara gobit.
Fick iochför sej vara vaken lite i natt, men vad gör det!!
Varje sekund och varje minut med henne är underbart i alla lägen...



Oj vilka grejjer jag hittade när jag städade ur mitt medicinskåp i hopp om att hitta en ny piercingkula då det verkligen blivit en föbrukningsvara.
Hittade gömmor med gammalt crap i.
Urch å fy å blä!
Livet förändras och tur är vell det =)
Från full fart med bus å färd till pösig mammamage med bristningar, mjukisbyxor och mys i soffan med min underbara unge!
Från långa vakna bilfärder, med dunkadunka musik och krogbesök till långa vakna nätter med barnskrik och föräldraträffar...
( nja. så är det ju faktiskt inte ) Men det skulle kunna stämma.

Allt är ju naturligtvis inte en dans på rosor...


Kommentarer
Postat av: Helga

Om jag inte misstar mig hade du långa vakna nätter förr också fast av helt andra orsaker;)

2008-11-15 @ 15:40:18
URL: http://helenehelga.blogg.se/
Postat av: Becca

LOL:D

2008-11-15 @ 23:07:16
URL: http://rebeqita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0