Mode blogg

Funderar på om jag ska starta en modeblogg!
Jag, mina Teamsportia byxor och raggisarna -inte att förglömma - min rosa mössa..
Men risken för extremt många besökare är nog för stor så blogg.se kollapsar
Eller kanske börja med en sån här dagens outfit...

Dagens Outfit
(bilden tagen för 3 dagar sen)
Men den funkar idag oxå...
Hmm.. det kommer kanske bli tjatit om några dagar med samma bild hela tiden...
men om jag byter miljö i bakgrunden kanske det funkar...
-Jag, mina teamsportia byxor å raggisar i Snön!
-Jag, mina teamsportia byxor å raggisar på IKEA!
-Jag, mina teamsportia byxor å raggisar i Globen på IdolFinal!
-Jag, mina teamsportia byxor å raggisar på Rullsand!

Byta hårfärg?
Buuuuu...
Ånej , nu kommer min hårångest krypande...
På med mössan å bit ihop!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0