Ja é bitter

är det ingen som vet vad klickspråket är...??
Helga vet ju naturligvis...
Typ ett urinvånarafrikans språk... (klick, klick, klick, klick)
Är ni med??

Dit jag vill komma är att M har börjat prata klickspråket och jag e lite orolig, flytta från Sätra kanske?

Eccch , Go´morron!
Varför bloggar man? Varför bloggar jag?
Jag gör ju aldrig NÅNTING... Inga fotvandringar, inga kändisfesten, absolut inga vimmelbilder, inga tävlingar.
Varför i hela helvete bloggar ja... Buuuuuu!
Jag är ju bara hemma - med underbara M..
Jag kan ju faktiskt inte tjata om hur underbar min unge är... (det kanske jag redan gör)
Men du som missat... Hon e skiiiit Go.
(negativ fas)
Jooo, jag kan berätta att igår skulle jag till ICA med barnvagnen i detta Snökaos..
Men siddu det gick inte.. Det går tydligen inte att dra en barnbagn i snön...
KUL - vara inne tills i mars...
Vi syns ute i vår - jag kanske mobilbloggar från ett fönster!
Jag är bitter!!

Sanessa blev ju naturligvis utmanad...

1. Sanessa är född i Storvik 000510
2. U kom på namnet.
3. Sanessa parades med en ragdoll (Rickie) Fick tre bäbisar, genom ett akut kejsarsnitt.
4. En av hennes bäbisar (lillgöran) Eller nu mera Boris, Bosse är en känd storvikare nu mera..Så Fin!
5. Sanessa hatar alla nya - familje medlemmar - dom är i vägen, låter illa, luktar illa och tar plats
6. Sanessa älskar garderober - men mitt minne sviker så jag glömmer så lätt bort henne där inne :/ *opps*
7. Sanessa sover nu ...... :)

Sanessa funderar på vem hon ska utmana...
återkommer...



Kommentarer
Postat av: Becca

Va lustigt,jag tänkte på det där igår,att jag trodde att du som "alla" andra som fått barn,skulle "tjata" mer än va du gör:)

Du är nog i det mildaste laget måste jag nog säga!s

Ja hon är jättesöt ju!:)

2008-11-24 @ 09:46:20
URL: http://rebeqita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0