Uppe me tuppen ¿

Go unge...
Hon väcker mig strax efter kl 6 genom att böka, knorra och knuffas...
Vi kliver upp och klär på oss, sätter på radion, brygger en kanna kaffe & hon somnar om i babysittern..
Gobit...

Så därför sitter jag här nu och blir ju påmind om mitt vidriga beroende... mobilen...
Gah - panik.
Mobilen är igång nu, men svars knappen funkar inte...
Så jag kan inte ringa, inte svara, inte ändra nått ... det är ju typiskt ...
Men jag har suttit länge nu och kikat på ny telefon eftersom min inte gått att ladda på flera månader.
Jag laddar min telefon genom datorn och en annan sonyericsson...som jag bara skifftar batteri med..
Vi får se vad ekonomin säger denna månad!
Men eftersom tatueringen skiiiiiiiter sig så :/


Han uppskattar verkligen klätterställningen...
Men hans favvoplats är på databordet...
Han är snart uppe i tre kilo.


Gobit ♥


Den finns  - PÅ RIKTIGT
http://www.metro.se/se/article/2008/11/20/22/0454-57/index.xml

garanterat årets julklapp .... det sätter jag min tandprotes på

Kommentarer
Postat av: Helga

Jag skulle inte bli d minsta förvånad om du köper en sånn:D

2008-11-21 @ 10:29:51
Postat av: :-)

kolla på tradera där kan du komma över billiga saker (mobil)

2008-11-21 @ 14:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0