Smälter

oochh jag har så många bloggar att hålla reda på nu..
Kan ju likom sysselsätta mig med sånt nu när man är mammaledig och hemmafru.
Eftersom vårat hem är klinisk rent från iallafall  17:00-12:00 (sen har jag hunnit stöka till)
Så finns det inte så mycket för mig att göra.

Jag smälter ... =)
Varje gång gobiten gör nått nytt så smälter jag av lycka..
Hon har ju börjat flina åt dom mest udda saker, som vardagsrums bordet tex.
Men jag hinner aldrig med me kameran.
Hon har även upptäckt att det kan komma olika ljud när man öppnar munnen.. blir oftast bara skrik!
Och sen slutar hon tvärt för att kika runt om någonting förändrats av hennes vrål.
Hon är bara världens underbaraste och snällaste...
Men det var ju även Boström som liten har jag hört... ;)

Gah , kaffet var slut i morse.. SUR!
Jag och M sov till halv 10..Mys! Men sen upp och inse att livets dryck inte fanns hemma..
Buuhuuu...
Tralla i väg till ICA...
Nu har jag min kopp kaffe är och lugn igen...

Kollade ni på Insider?
Det som är det sjuka är att tidelag är lagligt i sverige..
Nää, ORKA gå in på allt det där... Vi e nog eniga om att det är sjukt och borde vara olagligt - gärna dödstraff.
Men tyvär händer det hela tiden...
Lika så pedofiler och barnmisshandel..
Kräk !!!


Min lilla älskade unge


Bara för go...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0