Utmaning

Utmaning!
Jag tänkte berätta 7 saker om mig själv som jag tror ingen vet (förutom dom närmaste)
Och tänker utmana nån annan att göra samma sak.

1. Jag har åkt dit för snatteri (då jag snattade åt min mamma)

2.
Jag var kär i Jussi Tolla ( Kaptenen i Rederiet) när jag var liten.

3. Jag är rädd för Leonberger.

4. Jag har fyllestyrt

5. Tvingades att byta tillvalsämne i skolan pga mindre brand olycka.

6. Stal blommor av granntanten och sålde sedan dom till henne.

7. Hade sex med min dåvarande pojkväns bästa kompis på en fest

Jag utmanar Helga.


Kommentarer
Postat av: Cicci

Ha ha ha ha! Stal blommor av granntanten o SÅLDE sedan dem till henne...Vart är moralen? :D

2008-11-10 @ 11:46:24
Postat av: Heléne/Helga

HA HAAAAAA!!!:D

2008-11-10 @ 11:48:21
URL: http://helenehelga.blogg.se/
Postat av: U

Oj, herren min GUD!!!!

2008-11-10 @ 15:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0