Vaggvisor

Idag är det Bines sista jobb dag :/ Trist!
Jätte trist!

Bine ställde en väldigt udda fråga igår
"Ä´ru gravid?"
Öh, nu blir ja ju osäker, ska kanske testa , men jag tror att man kan ha halsbränna endå...

M var ruggit pigg igår kväll och ville inte sova...
Jag och Bine turades om att sjunga vaggvisor, och det är inte min grejj...
Jag sjöng en snapsvisa om å om igen..
Bine sjöng den värsta sång jag hört...

Bine:
En elefant ballanserade på en liten liten spindeltråd, det tycte han var så intresangt så han gick och hämtade en annan elefant!
Tvååå elefanter ballanserade på en lite liten spindeltråd, det tyckte han var så intresangt så han gick och hämtade en annan elefant!
Tre elefanter ballanserade på en lite liten spindeltråd, det tyckte han var så intresangt så han gick och hämtade en annan elefant!
Fyyyra elefanter ballanserade på en lite liten spindeltråd, det tyckte han var så intresangt så han gick och hämtade en annan elefant!
Feeem elefanter ballanserade på en lite liten spindeltråd, det tyckte han var så intresangt så han gick och hämtade en annan elefant!
Sex elefanter ballanserade på en lite liten spindeltråd, det tyckte han var så intresangt så han gick och hämtade en annan elefant!
Sjuuu elefanter ballanserade på en lite liten spindeltråd, det tyckte han var så intresangt så han gick och hämtade en annan elefant!

Jag:
En till och jag slår in pannbenet på dej!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Ha ha ha ha!..

2008-11-28 @ 09:54:12
Postat av: vanessa

rooooligt inlägg! haha!

2008-11-28 @ 11:00:07
URL: http://fyranollfyra.wordpress.com
Postat av: Helga

Idag e allt HELARIUS:D

2008-11-28 @ 20:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0