Vilja har blivit Utmanad

Av Xarek

7 saker om MuppenStaffen Vilja

1 - Jag är inte som andra.. jag föddes sån
2 - Jag hette Siba när matte hämtade mig
3 - Jag är fruktansvärt mörkrädd och rädd för vinden
4 - Matte säger att jag är en valp när nån frågar hur gammal jag e... ( har varit 6 månader i 18 månader snart)
5 - Jag har tre valpar, en blå kalkon och en svart/vit (vet ej vad) och Zeven - the cat
6 - Jag ramlade genom isen bland klippor när jag va yngre.
7 - Jag Älskar Vita skåpbilar!

Det var inte så enkelt me Vilja =)
öh... Vem ska hon utmana då... Kanin  och Tummen
Som är två katter ... man kanske kan ha åsikter om deras namn =)

Kommentarer
Postat av: Becca

Nu tycker´jag inte att tant ska klaga,det var ju faktiskt du som vägrade ge dig & katten blev en Kanin!:S

Tummen gör ju iaf. rätt för sitt namn...Men jag har glömt va du hade för ursäkt?:D

2008-11-22 @ 10:25:23
URL: http://rebeqita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0