½ kilo

Mileja väger 4270g... har alltså gått upp ½ kilo på en vecka...
Så ja - mammas flicka!! Håller samma tackt som mej...
Själv så står jag faktiskt stilla i min vikt .. Buuuuuu....
Men snart så.... =) hehehe, ingen bråska... Ska ju inte i bikinin ännu..

Helga är här och ska laga mat åt oss =) LYX!
Det blir typ nått me kyckling, bacon och pasta... nått jag ALDRIG ens skulle komma på att laga ihop...
Bine blev ju glad =) Tror hon börjar bli less på min tallriksmodell.
Torsk, fiskpinnar, pannkaka, lappskojjs, leverbiff, leverbiff, leverbiff... nämnde jag leverbiffen?
HMMMM.... blir ju hungrig av att prata mat! (hmmmm leverbiff - Homes stil -)

Jag borde göra nått annat än att sitta vid datorn....
Rensa i ormboet breve datorn kanske??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0