3s vs Lillebror

Lillabajjamajja!!
I natt har Mileja lortat ner två pyamaser (läckarge) och mitt i all förvirring hittade jag inga fler pyamaser..
Måste nog få lite mer organiserat bland hennes kläder, så man kan under sin sömngång hitta saker lättare!
Ska till BVC en snabbis idag och kika hennes finger... Som beteer sig lite skumt!

Idag e  det fredag - tiden går så snabbt så jag blir alldeles nervös...
Dagarna bara flyger förbi!

Jag är ivrig =) Jag ska på hockeymatch... 3s Vs Lillebror .. typ!
Tänkte jag skulle stötta Tommy på hans tomma sida av läktaren...
Det är nog ingen större risk för supportervåld då... om inte Tommy surar ur då =)

Älskling ska vara hemma me Mileja.. det e ju inte riktigt hennes lag...

Kommentarer
Postat av: Tina

Jaaaa vill på hockey den 25 oktober.. Sugen?

2008-10-17 @ 12:10:41
Postat av: 3s

Det e då vi ska....

BIF - Luleå

2008-10-17 @ 12:48:08
URL: http://pokonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0