Avtändning

Shit va svag jag var igår... Riktigt abstinens... Svettades, skakade och var så klen..
Och allt pga socker!
Snacka om svår avtändning - en av dom värsta :/
Idag mår jag skit bra, på fötter iallafall.

Alldeles ensam hela dagen då Bine slutar 12 i natt... samma lika i morgon...
Blir lite halvkrångligt med hund å barnvagn... men man måste utnyttja situationen när den kommer...
Cicci va här idag å då passade jag på att ta Vilja på en piss....
Ciccis terrier Otto e sjuk :/ Och det blev ett akutbesök hos Veten... Han är fortfarande kvar...
Hoppas att allt går bra...
Gah, vad fort det kan gå... Tänkt om man hade magiska fingrar som kunna läka å hela...
Nänän! Inte det heller...

Näää, nu ska jag filosofera en stund...

Nu kliver jag av detta socker rus....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0