♥ feeling goooood

I morgon har jag beräknadfödelse egentligen..
Jag hade aldrig orkat två veckor till med den magen...
Sista bilden Boström tog på min mage på tisdagen den 23:e var ju grotesk!
Jag var STOOR!
Och trött....
Jag är så glad att allt gick så bra, att den blev den dagen jag ville.
Mileja är ju två veckor i morgon! Otroligt!

Igår hände det =) Hon sket ner hela sig OCH mig!
Det blev bad å dusch för oss båda... JAAAKKKAAALLLA!!!
Men hon är så duktig på nätterna... Hon vaknar två ggr bara och är hungrig...
och obehagligt nog så gör jag nog allt i sömnen :/

I morgon börjar verkligheten för Bine igen... Hennes 10 dagar är slut... Så i morgon ska hon tillbaka till jobbet igen!
Bine sover fortfarande på soffan :/
Vilja och Zeven är fortfarande inte helt ETT ännu..
På dagarna är dom helt ok... Dom leker och sover tillsammans, men på nätterna blir Vilja jätte orolig och rädd för honom.
Skuuuuumt!

♥ Allt är bara så perfekt!
Jag älskar de mina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0