Fin besök

åå vilken självdiciplin man han :/
Va in på Konsum idag och skulle köpa märgben åt Vilja...
Å hamnade i en gigantisk reklam uppställning av Pollypåsar... två för ?? nått... stark som jag är högg jag en påse och gick till kassan...
Men efter halva Polly påsen fick jag så där jävla ont igen...Buuuuu!!!
Dax att lägga om veckomatsedeln då... 

Urch jag är så trött nu :/
Mileja ska äta konstant (undra va det kommer ifrån?) Jag hinner bli tokhungrig men hinner aldrig äta...
Därför har ja ätit masssssa godis som har varit lätt åtkomligt...
Jag ska ju försöka ha typ fil/yoghurt i magen hela tiden för att hålla den lugn,
men tjoffff så har det gått 5-6 timmar å jag har inte fått i mig nått å magen värker igen...

LA, Kaos och Junior har varit här idag =)
Mileja fick tokhärliga tröjjor och ett armband som ska skydda mot onska ...
Tusen Tack



Nu är jag matt...
Behöver sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0