Jag vill så mycket

onsdag, onsdag, onsdag... min julafton!
Vaknade i morse å sa - Älskling, idag e det onsdag... å ett big smile.
Idag är det planerat att jag ska synda - det ligger redan i garderoben och väntar... men är jag sugen?
Hur kommer min mage må i morgon, hur kommer mitt samvete att påverkas?
Godis är ju faktiskt inte allt =)

På tal om julafton... i går bestämde vi att vi ska köpa den där julgranen i år.
Jul... Weee.. MYS!

Jag vill ha en Urban Jungel... jag vill , jag vill, jag vill!!!


Även denna skulle ligga fint i min ficka...
Dax att börja önska sig till jul då...

..... min Mileja....
Otroligt va tiden går fort och hur hon utvecklas..
Från att verkligen ha noll koll på omgivningen och ögonen gick som flipperkulor i huvudet så har hon kanon koll nu..
Hon tittar på en när man kommer in i rummet och följer med...
Hon vet vad hon vill och säger till...
Underbara unge!
Min Stolthet!

I helgen blir ja ensam då Bine ska till sthlm.
Blir ju lite småkrångel me hund och så men men... det ska vi lösa ;)
Busa nån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0