lösningsmedel!

Hmmm.. jaaa.
Sömn = Noll!
Då hon stökar omkring så hemskt, grymtar, bökar, suckar, sparkar...
Men då lär hon ju sova idag på dan i stället...

Jag funderar lite...
Smider lite planer och funderar lite fram och tillbaka!
Jag är inte orolig - det löser sig alltid! (sa Boström å sket i slasken) =)
Jag ligger steget före... alltid!
Som mitt horoskop säger - jag kommer avslöjja stora lögner!
(frågan e ju om jag avslöjjar mig eller "sitter inne" på dom)
Spännande... eller öh...

Nu ska jag bege mig till ICA och inhandla ett kaffe paket..
Helga kommer ju förbi en sväng idag..
Bara jag får mitt morgon kaffe i morgon e ja nöjd =)

Kommentarer
Postat av: Helga

Bryyyyynääääs!

2008-10-25 @ 11:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0