Magen e paj

Buuuuuu!!!
Karma skit!
När man gör nått bra då får man fan aldrig nått bra tillbaka... Syndar man - då jävlar får man betala snabbt för skiten..
Hade ju läkarbesök på Hälsocentralen igår.. var inne i tre minuter och läkarn sa direkt- du får en remiss till kirurgen..
Roligt!
Hem å byta tröja (till amningströjja) ner till sjukhuset och akuten... en lagom promenad med min ömma mage!
Samtidigt pratade jag med Sjukvårdsrådgivningen A´lá Helga - dock inte att rekommenera i akuta fall.. Då hon misstänkte att jag hade allt från SARS till kattsjukdommar som unga katter dör i, till likstelhet...
Nja... att ringa 1177 är nog säkrare och att rekomendera!!
Det kanske blir bättre när hon pluggat färdigt till undersköterska!
Fick sitta på akuten från 16 till 20 då det var nära att jag blev inlagd men eftersom jag hade Mileja så klarade jag mig undan =)
Dom har inte hittat nå fel - dom misstänkte bukhinneinflamation först... men proverna va toppen!
Det enda dom inte kan göra prover på är magkatarr alt magsår... Så förmodligen är det vell det...
Jävla pollyJävel...(lättare att skylla på nått sånt eller)
Ska få äta medicin i 4 veckor och återkommer det sen så ska jag få svälja en kamera... typ!
Att vara på akuten i 4 timmar med ett spädbarn e inge roligt...
( och att få glidslem i analusalektrus e inte heller att skojja om )
Så blir ni skickade till akuten för misstänkt bukhinneinflamation så knip hårt för fan...
Tur att det fanns snälla sköterskor där just då som kunna ta henne under alla provtagningar!

Idag ska jag till apoteket... jag slåååår vad om att när jag kommer till apoteket i sätra så finns inte skiten där så jag lär ta en promenad till sjukhuset...
En femma på de...

Mileja har börjar fixera blicken...så jävla söt.. Nu tittar hon verkligen på en...
Jävla gobit!

Nu ska jag göra oss i ordning för dagen...

Senare: Hembesök av BVC!

Kommentarer
Postat av: Heléne/Helga

Ha ha ha:D jag tyckte jag skötte mig bra:D

2008-10-10 @ 14:05:25
URL: http://helenehelga.blogg.se/
Postat av: Becca

Tack för ett gott skratt!!! Det behövde jag! :D

Krya på dig!!

2008-10-10 @ 23:01:58
URL: http://rebeqita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0