Mitt allt - Alltid

Helt slut...
Tina, ja, Helga å Tommy gick på hockeymatch.. BIF-Luleå..
Exakt hur matchen slutade har jag glömt eller kanske förträngt. Endå inte så viktigt med resultat tycker jag- det är stämmningen som räknas...
Tommy stog ju på borta arenan och vi andra stog på hemma arenan... där det var äckligt med folk och äckligt folk...
Same same but diffrent shit...
Andra perioden smög vi oss upp till Tommy, men då var vi inte lika kaxiga. Luleå har ett gäng riktigt skumma fans...
(ångrade för en sekund att jag tog fin byxorna på mig)
Så vi låg lågt...
Tills det va ca 10 minuter kvar av matchen då taggade vi till en stund...

Bine å Mileja var kvar hemma =)
Det var nog ett litet kaos här hemma, men ett bra kaos för dom båda..
Men jag längtade hem ;)
Hon är ju mitt allt 24 timmar om dygnet... ♥ Va lite tufft att gå hemmifrån.

Fick kanon fina kläder av Tina.
TACK!

Har nyss varit ut me Otto på en piss... han är ju betydligt tuffare än Vilja..
Han vet att varken löv eller vind är farligt!
Vilja är skit löjlig nu, alla löv som blåser omkring är ute efter henne och vinden kommer döda na..typ..
Hon är som ett popcorn i höstmörkret...

Undra om jag ska ringa å skälla på pappa i morgon....
Han har LOVAT att alltid meddela mig när man ska vrida om klockan åt olika håll...
och det spelar ingen roll hur gammal jag är - en påminnelse hade suttit fint..
men han har fuskat nu några säsonger... Fått liksom hålla koll själv...
Stog som ett fån idag när Tommy och Helga sa det...

Nää... nu ska jag berätta för Mileja att vi ska vrida om klockan så vi ska sova längre i morgon...
Så hon vet tänkte ja...

Kommentarer
Postat av: Becca

Skrattar gott,även om jag gjorde samma miss den här gången! Skönt att se att man inte är ensam om hur/när kl ska vridas hit & dit :D

2008-10-31 @ 09:20:09
URL: http://rebeqita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0