Ska hon få handikapptillstånd??

àlena

Bine började jobba idag... Alldeles álena...
Och idag skulle jag till BVC för att väga Mileja... Barnmorskan varnade mig för att det kunna vara mycket folk... men SHIT va folk..
BabyBooom
Hon väger 3810 g nu...
På sin 2 veckors dag =)
Helga har varit på besök...  Hon hade prov i skolan och som vanligt får hon BÖTER..
Jag fattar inte hur människan gör?!
Jag måste åka med henne en gång i det område och kolla in alla dessa ställen hon parkerar på...
korsningar - infart mm
Men hon börjar få rabatt nu.. idag blev det bara 350:-.. det brukar vara 700...
Får man liksom högkonstads skydd på parkeringsböter?? Isåfall är det ju perfekt för Helga...
Det slutar kanske med att hon får ett tillstånd... handikappstillstånd =) MOOOHAAA!!!

Jag passar på att Fösa i hop djuren när Bine är borta... Sanessa har valt att gömma sig i sovrummet sen Zeven kom..
Men nu är det slut på daltandet... idag öppnade jag alla dörrar, så dom är tvungna att träffas...
Zeven har åkt på några smällar redan, men det börjar lugna ner sig...

I morgon kommer Tina...Weeee

Jag försöker hinna med saker nu när Mileja sover - shit vilken skillnad att vara ensam...
När jag kom från BVC var ja tvungen att ta upp vagnen i hissen, hämta Vilja, trängas i hissen för att ta en snabb kiss å bajs paus...*pust*
Det blir snabba toabesök.. Ska försöka göra en ugnspannkaka tills älskling kommer hem...
Det kan bli spännande!!!

Igår va vi in till Valbo å Sandviken... Ett besök på Jennys hund å katt eftersom Zevens kiss luktar APA...
Och vi FICK en kartong med everclean.. Fjan va snällt... Å sanden är suverän.. Luktar absolut ingenting!!!
Toppen!


Kommentarer
Postat av: Tessa

Handikapptillstånd! Hahahahaa =))

2008-10-07 @ 15:58:29
Postat av: Heléne/Helga

Ha ha ha:D ja d vore inte helt fel:D

2008-10-07 @ 16:03:28
URL: http://helenehelga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0