Surprice

Vilket gnäll det är över snön!
Som om alla blir chockade.. är alla helt oförberedda på att snön kommer?
Surprice...Den kommer varje år...
Snopet há!

Me loooove snön :) kaoset och mörkret ...
All mysbelysning, ljus, julhandel och allt där till!!

MEN... det fattas nått för mig... alla mina vinterkläder..
Har varit ner i källaren två ggr utan resultat :/ Detta kan bli kallt, med ett par tunna tygskor och en tunn jacka..
Buuuu...

Nu ska jag förbereda lite.. Ska ju köra ner älsklingen till tåget..
Kommer sakna dej :/
BUUUU!!

Jag förstränger en sak hela tiden... Tatuerings tiden..
Dax att börja planera kanske?

Kommentarer
Postat av: Heléne/Helga

jag har haft vinterdäck på i flera veckor så jag e förberedd:D

2008-10-31 @ 16:57:06
URL: http://helenehelga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0