Synda

Mileja Cornelia är 1 månad idag ♥

Jag ska ha en syndar dag, och den bästa syndar dagen är ju naturligtvis onsdagar, eftersom det är veckans höjdpunkt - Efterlyst och snart Insider!
Igår gick jag till ICA fortfarande klyven i om jag skulle synda eller ej, eftersom det är så tidigt...
Väl inne på ICA köper jag en Polly påse... Och går hela vägen hem och tittar på den eftersom den ligger på vagnen...
När Efterlyst väl börjar har jag lagt undan pollypåsen i skåpet och där ligger den kvar!!
Duktig jag...*klapp på huvvet*
Men nu är ju frågan hur min kropp och själ kommer reagera i vetskapen att det finns en pollypåse hemma..
Ja, det visar nog sig snart :/

I morse vaknade jag toksvettig, svimfärdig, svag och huvudvärk ...
Jag var så nära att svimma så jag var tvungen att ringa Bine - UtiFall jag skulle tuppa av!
Fatta och förstå  vilket skit allt pga socker.
Fruktansvärt skit jobbigt att vara sån på morgonen när Mileja vaknar - tur att hon e snäll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0